Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 Uszkodzenie w transporcie

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub braku konieczne jest sporządzenie protokołu szkody przez przewoźnika. Protokół ten jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 608673159, 507037434 bądź email. W przypadku uszkodzenia produktu w transporcie kupujący wszczyna procedurę reklamacyjną , w przypadku zaginięcia przesyłki - sprzedawca (na podstawie art. 53 Prawo przewozowe, zgodnie z regulaminem firmy transportowej). W przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie sprzedawca nie ma możliwości złożenia reklamacji, ponieważ złożenie takiej reklamacji skutkuje odrzuceniem jej przez firmę kurierską, jako złożoną przez osobę nieuprawnioną. Odbiorca w momencie podpisania protokołu odbioru firmy kurierskiej staje się jej posiadaczem, tylko posiadacz ma prawo do złożenia reklamacji. Po otrzymaniu odpowiedzi od firmy kurierskiej prosimy o przekazanie jej nam do wiadomości w celu podjęcia dalszych działań.

 

 Wada fabryczna, niezgodność

W przypadku reklamacji prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Napisz oświadczenie drogą e-mailową (na adres sklepu)w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Pamiętaj reklamacji mogą podlegać jedynie wady fabryczne produktu lub niezgodność z opisem, a produkt odesłany bez wcześniejszego napisania oświadczenia nie zostanie przez nas odebrany. Po uzyskaniu odpowiedzi ze sklepu odeślij produkt.
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię pisemnie, mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: magdadre@wp.pl. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Dopuszcza się otwarcie opakowania w celu obejrzenia produktu.

 

Zwrócić nie można produktów które zostały wykonane lub zamówione specjalnie na zamówienie klienta.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

1. Napisz do nas drogą e-mailową (na adres sklepu) oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu.

2. Odeślij w ciągu 14 dni od dnia przesłania nam emaila z informacja o rezygnacji z zakupu, zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Produkt nie może być używany. Do produktu dołącz wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura imienna)

3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy, w wysokości odpowiadającej całej wpłacone j na nasze konto kwoty. W przypadku zakupienia kilku przedmiotu, a zwrotu tylko części, zwrot zapłaconych kosztów transportu nastąpi proporcjonalnie. Koszt odesłania produktu ponosi kupujący.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Pamiętaj!!

W przypadku braku wcześniejszego oświadczenia drogą e-mailową paczka może nie zostać przez nas odebrana.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe